Odkryj nieodkryte
piękno mazur
POZNAJ „Pensjonat Rybical 66”
Sporo podróżowaliśmy po świecie i Mazur właściwie nie znaliśmy. Przyjechaliśmy tu pewnego letniego dnia z naszą brytyjską rodziną, która zapragnęła poznać Krainę Wielkich Jezior. To były piękne wakacje z snuciem planów na przyszłość, ale już w mazurskiej przestrzeni. W widokach na zachodzące słońce nad jeziorem Ryńskim, zakochaliśmy się od pierwszego wejrzenia. Uznaliśmy, że nie ma piękniejszego skrawka ziemi w niedalekiej odległości od naszego domu.
Pensjonat jest naszym domem
W KTÓRY WKŁADAMY CAŁE SERCE
Wzięliśmy więc na barki trud remontu i adaptacji nieukończonego projektu, który stał w tym miejscu od lat . Cały proces pochłonął mnóstwo pracy, czasu i stresu. To było pasmo gigantycznych wyrzeczeń i nieustanne dążenie do zrealizowania założonego celu. Przez parę lat dzieliliśmy czas między Mazurami i Warszawą, spędzając wiele godzin w trasie. Projektem wnętrz i wyposażeniem zajęliśmy się sami. Pokoje nie przypominają pomieszczeń hotelowych. Każdy jest inny, ma niepowtarzalny charakter. Są komfortowe i urządzone w stylu klasycznym.
Na skraju wsi
Niewątpliwą atrakcją Siedliska jest jego ustronne położenie na skarpie, na końcu wsi Rybical, z dala od miejskiego zgiełku, w otoczeniu jeziora Ryńskiego i pięknego lasu.

Z naszych okien rozpościera się niesamowity widok na „Ptasią Wyspę” – największy w Polsce rezerwat lęgowy mew śmieszek. Te hałaśliwe ptaki wodne przylatują na wsypę w połowie marca, by założyć gniazda, bezpiecznie wychować młode i odlecieć w połowie miesiąca sierpnia. Chmary ptaków zamieszkujących wyspę są niezapomnianym widokiem, który możemy podziwiać bezpośrednio z okien i tarasu.
Gościnność
Opiekujemy się naszymi Gośćmi i staramy się, by czuli się u nas wyjątkowo. Niezmiernie cieszy nas fakt, że większość Goście do nas wraca.
Środowisko
Co robimy, aby świadomie dbać o środowisko i sprostać współczesnym wyzwaniom zrównoważonego rozwoju?

Wykorzystujemy energię z odnawialnych źródeł – fotowoltaika i pompy ciepła. Woda, którą leci w kranach, pochodzi ze specjalnie dobranego filtra, dzięki czemu nie ma potrzeby zakupu wody butelkowanej, nie kumulujemy plastiku. Nie zmieniamy ręczników codziennie, zawsze kiedy poprosisz.
Segregujemy śmieci.

Zwierzęta

Możecie zabrać ze sobą psy i koty, ale muszą być łagodne – mamy tu wolno biegającego, przyjaznego psa rasy Border collie – Ralpha i koty.
Wasze pupile są u nas mile widziane.

Otoczenie
  • Jesteśmy w samym sercu Mazur, na Szlaku Wielkich Jezior, skąd możecie Państwo wyruszyć w rejs żaglami lub motorówką.
  • Posiadamy bezpośrednie zejście do jeziora , kąpielisko oraz dwa prywatne pomosty, przy których można zacumować łódź i spędzać aktywnie czas podczas sportów wodnych.
  • Na terenie naszego siedliska znajduje się sauna zewnętrzna z panoramicznym widokiem na jezioro, niewielki plac zabaw, miejsce na ognisko, grill.
  • Restauracja z tarasem widokowym , z którego mogą Państwo oglądać spektakularne zachody słońca , serwuje tradycyjne potrawy regionalne.
  • Do dyspozycji gości kajaki, rowery wodne, łódź wiosłowa.
  • Oferujemy wynajem łodzi motorowej o kategorii „bez patentu”.
SZKOLENIA I KONFERENCJE
Skontaktuj się już dziś i poznaj naszą wyjątkową ofertę dla Twojej firmy
Stwórz
Eventy do 200 osób
Prywany dostęp do mariny
PAKIETY POBYTOWE
Zapoznaj się z naszymi promocyjnymi pakietami pobytowymi i poznaj niesamowite okazje na spędzenie czasu w naszym ośrodku
Pakiet romantyczny dla dwojga na Mazurach